Skriv innlegg i gjesteboka

Navn
Klubb
e-Post
www
ValideringMenneskevalidering

Turneringsgjesteboka

Kick off

Frode Nelvik

lø. 17.sep. 22:28 

Kjempe bra jobba av ungjenta og Andreas i dag. I finalen i morgen burde det kanskje være noen som kan reparere maskinene om det går galt.

Per-Halvor Nordli

lø. 17.sep. 12:46 

PP-finalen er flyttet fram til kl 10:00.

Per-Halvor Nordli

fr. 16.sep. 22:15 

Lørdagspulja kl 10.00 blir strøket lørdag pga. ingen påmeldte.

Kenneth Tørrisen

ti. 13.sep. 09:49 

Nån som kunna tenkt sæ å spille ilag med mæ i dag?

Per-Halvor Nordli

ma. 12.sep. 17:16 

Alle midtuke kamper som starter kl 17.00 blir utsatt 15 min.

Per-Halvor Nordli

sø. 11.sep. 12:35 

Ser e-post adressen min på Bowlingres er feil. Skal være phnordli@gmail.com

Per-Halvor Nordli

sø. 11.sep. 12:20 

Lørdag gikk starten på Kick Off. Enkelte meget bra serier. Vår spiller Joakim Theodorsen spilte en bra serie og leder foreløpig turnringen. Oddgeir Nylund Fikk beste serie 246 pinner. Lykke til vidre.
Det går en pulje i dag kl 17.00.

Vegar Trulsen

fr. 09.sep. 21:54 

Oljeprofilen på turneringa blir 2009 USBC Women's Championships en 38'.

Knut Følstad

to. 08.sep. 20:38 

Påmeldt lør kl 18

Vegar Trulsen (ubekreftet)

on. 07.sep. 16:29 

På tide at de lokale viser sin besøkelsestid.
Ellers fint og se så mange kommer oppover neste helg.

kjell-erik hansen

ti. 06.sep. 15:27 

Royal Hotell 77851160
Enkelt/dobbelt kr. 900 inkl. frok.
Finnsnes Hotell 77870777
Enkelt/dobbelt kr. 845/1095 inkl.fr.
Gratis park. ved begge hotell

Ingar Gabrielsen

ma. 05.sep. 22:02 

Har dere noen bra hotellavtale denne helgen ?

Vegar Trulsen

lø. 03.sep. 14:10 

Flink gutt;)

Per-Halvor Nordli

lø. 03.sep. 13:57 

Finnsnes Bowlingklubb har igjen gleden av og invitere til Kick Off. Første pulje går av stabelen lørdag 10/9 kl 15.00. Det blir 3 puljer lørdag 10. og søndag 11. resten av uka blir det 2 puljer.

Startavgift: 600 / 300
Gjenstart: 300/ 150
(Senior / Junior)

En stor fordel om Dere betaler med kontanter, da det skal "litt" ut til premier. ;)

Det er som før ubegrenset antall gjenstart, men du kan stå oppført på maks 5 puljer.
Det brukes HCP system D under hele turneringa (8 beste går til PP-finale). Snittet hentes (automatisk) fra NBF's snittliste pr 31.mai. Det er maks 40 pr serie (som System D tilsier).
Det spilles 6 serier europeisk spillestil.

Vi satser på at det også i år blir kr 6000,- i førstepremie. Skulle det av en eller flere grunner bli mindre deltagere enn forventet, blir dessverre premiepotten mindre.

Det er pr nå satt opp 21 puljer, men jeg regner ikke med at det blir spill i alle. Det må minimum være 2 påmeldte i puljen før at puljen blir spilt. Det er forøvrig også mulig å endre litt på puljetidene (hovedsaklig i ukedagene), hvis det skulle være ønske om det. Hvis det viser seg at det blir flere påmeldte enn det jeg har satt opp i de enkelte puljene, blir puljen utvidet. Maks 12 stk i pulja.

Turneringa har webpåmelding, og det er veldig fint om dere kan bruke det istedet for gjesteboka.

Banene blir oljet foran hver pulje og PP. Oljeprofil blir annonsert her på gjesteboka.

Husk å betale lisens og still med korrekt spilleantrekk.

Vegar Trulsen (ubekreftet)

fr. 02.sep. 20:41 

Ingen plakat med priser og slikt?